0

Zumba!

Fick ett tokryck och följde med Anna och hennes syster Eva på Zumba nu ikväll och gud vad skönt det var att träna igen,jag är ju ingen gymtjej utan jag tappar lätt motivation och lusten,men att dansa är ju något jag tycker om göra i träningsform.....har alltid velat lära mig steppa och jag har rytmen och takten gratis med tanke på att jag är musikalisk och jag tycker det är roligt att skaka "rompa"...den skakar fortfarande kan jag berätta ;-)
 
Men att steppa,för att återgå till det,har aldrig kommit att bli något jag tagit tag i.....jag är ju ändå den som brukar ge mig på att försöka i alla fall,det kanske inte är något för mig,men jag vet ju inte förrän jag provat,eller hur?
 
Nåja,kul var det och jag har inga problem att bjuda på mig själv heller,så nog kommer det att komma ett Zumbasolo i en stad nära dig ;-)
 
Tjillevippen ;-)
 
Dansa

Kommentera här: