0

Son & son in law

Men då så!
Då är det Lördagkväll och jag har fått hem min älskling,han som har lindat in mitt hjärta i bomull och vet hur han ska göra för att jag ska smälta...
 
Jag pratar såklart om min son :-)
 
Jag fick träffa svärsonen också idag som hjälpte mig få en ny fin Iphone 5s till en riktigt bra deal,han jobbar ju på Siba och idag var jag helt enkelt tvungen att åka in och byta eftersom jag tappade min gamla telefon i golvet som sprack ännu mer och seg och trög var den redan innan....så fick jag även träffa honom.
 
Hans kollegor visste ju inte vem jag var när jag klev in med ett stort leende och sa till Felix...Hallå där,nu är det verkligen dags att byta telefon,jag kramade inte om honom eftersom han var på sitt jobb och sen pratade vi glatt och jag såg hur hans kollegor stod och tittade så konstigt på oss.....till slut var det en av dem som kom fram och frågade Felix ifall vi kände varandra och då sa han glatt att jag var hans flickväns kära mor och då skrattade den ena hjärtligt och sa att : Jahaaaa,vi undrade just vilka försäljningsknep du lärt dig på sistone och framför allt HUR du du lärt dig dom...*ASG* vi hade jättetrevligt och till slut stod det fyra stiliga säljare runt Felix lilla svärmor och försökte klura ut bästa dealen för mig...de ordnade allt med att flytta över bilder och kontakter samt uppdatera osv och det tog lite tid så Felix erbjöd sig köra hem allt till mig när det var klart :-)
 
DET kallar jag service..han är så himla gullig min Son in law :-)
 
Nu blir det lördagsmys med ostbågar,chips och Ahlgrens bilar ;-)
ha en trevlig Lördag på er alla <3
 
Lotta

Kommentera här: