1

Kämpe!

Jag är jag min egen hjälte,jag är en kämpe som vägrar ge upp,så många gånger jag lätt bara kunnat välja att bli apatisk och ge upp så har jag ändå satt den ena foten framför den andra och traskat vidare och jag är ingen superkvinna,jag är bara jag men jag har alltid fått kämpa väldigt hårt för lycka och den har aldrig kommit gratis...

Jag börjar bli trött nu,på människor som bara plockar åt sig godbitarna och sedan lämnar mig kvar att sortera och pussla ihop bitarna,det har satt sina spår,jag är inte bitter och definitivt inte olycklig,jag tycker nog bara att jag förtjänar att varje dag ska bli den bästa dagen någonsin...det jag önskar för alla,men just nu allra,allra mest för mig själv.
 
Jag mår bra,jag mår till och med väldigt bra,men jag är trött och behöver få vila,men min tid kommer,jag är säker på det och jag ger inte upp....:-)
 
 

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Du är verkligen en kämpe, och bara värd det bästa!

Svar: Tack fina <3
Lotta

Kommentera här: