1

Hålla tummarna :-)

Godmorgon alla trevliga :-)
Zumban i går gick bra och när jag kom hem så åt vi lite enkel middag Liam och jag,det blev potatisbullar med bacon och lingon....så himla gott och längesedan vi åt det,efter duschningar och undanplockning satte vi oss och kollade på sveriges yngste mästerkock och vilka ungar!! Jag skulle aldrig komma i närheten av deras kunskap och då är den yngste 8 år....ÅTTA ÅR liksom!!??? Helt otroligt och det var inga dåliga maträtter heller....wooow!
 
I dag är det en stor och viktig dag och jag håller alla tummarna och tår jag har...Kanske är den långa väntan över och kanske får jag skrika ett stort GRATTIS i eftermiddag :-)
 
Vi hoppas på det!
 
Hej så länge och jag återkommer med det om beskedet blir positivt :-D
 
Kram på er alla glada filurer <3

Kommentarer:

1 Stör :

skriven

Bu

Svar: BU på dig själv ditt stör ;-)
Lotta

Kommentera här: