0

Bokstaven B....slutet

Jag är så otroligt osäker på dig och jag vet aldrig var jag har dig,du vet ju själv vad vi gått igenom tillsammans och hur vi ömsom grälar och ömsom skojar,men ändå är du den famn jag vill vila hos när det gäller,men du var arg på mig sist vi hördes och jag var besviken på dig....så har det alltid sett ut och det kommer troligtvis inte bli bättre.
 
Jag tror att vår bakgrund gör att jag ändå känner samhörighet,någonstans gör vår gemensamma tonårstid att jag känner trygghet,du är en av de få som känner till det som nästan ingen vet,jag litar på dig även fast vi nästan aldrig är vänner,jag litar på dig fast du är så långt bort.....bara jag ser ditt namn så blir jag lugn och jag ser ditt vackra ansikte och jag ser ditt leende och jag hör mig själv sucka när jag landar på din adress och på ditt bröst.
 
Med min kind mot din t-shirt mumlar jag ut allt det onda och du behöver inte säga så mycket,jag vet att du är med mig och hade tårar fallit så hade du torkat dom.
 
Bokstaven B står för Beundran och du är mitt starka B...för allt vad du är och allt vad du står för,även om jag alltid blir den som drabbas av det.......
 
Lotta
 
 

Kommentera här: