0

Minisemester!

I eftermiddag ska jag och tre kollegor åka till Helsingborg på utbildning och vi ska bo i villavagn på camping för att slippa köra fram och tillbaka varje dag,vi åker upp idag som sagt och börjar med att tura över till Helsingör och ta en öl....ser så mycket fram emot att både bli utbildad och få några dagars frist från "att göra hemma" sysslorna och jag känner att detta är precis vad jag behöver just nu i livet :-)
 
Har haft en bra helg förutom att en granne skadade sig illa i Lördagsnatt så 112 fick larmas men jag körde in till honom igår och han ska opereras idag och var väldigt rädd,han är helt ensam här nere i Skåne så mitt hjärta blöder lite extra för honom,vi brukar träffas och dricka kaffe varje vecka och han har blivit en god vän :-)
 
Har precis varit och tränat,så skönt att ha kommit igång igen och nu ska jag städa efter älskade sonen och sen ska jag packa och vila en stund....:-)
 

Puss & Kram på er!

Kommentera här: