0

La la land

Gnällspiken är borta,henne har jag givit en enkel biljett till lalaland...fy vad trött jag har varit på henne och blä vad trött jag är på att skriva om elände så därför ska jag nu skriva om lite roligare saker som att jag har fått umgås väldigt mycket med min dotter på sistone och att jag har träffat en jättefin kille men vi är på lära-känna varandra stadiet än så länge och han är rätt mycket yngre än mig vilket inte är speciellt relevant mer än att jag inte vill ha fler barn....ja ni fattar själva !
 
Jag är över F på de flesta plan,det har tagit sin tid och det har gjort hutlöst ont,men han kan inte längre komma åt mina svaga punkter eftersom jag inte tillåter det.
Han hittar sina små knep för att göra sig påmind för av någon anledning vill han ha kvar mig i sitt liv som vän,jag kan inte vara vän med någon som jag har känt så otroligt mycket för,det går inte och därför klippte jag navelsträngen som inte gav mig syre och energi utan bara smärta och det salt som kom från mina tårar.
 
Jag är redo att börja tycka väldigt mycket om,att se fram emot en varm famn att få krypa in i när höstrusket nu har kommit och någon som står vid min sida även när jag inte ber om det utan bara ser det som en självklarhet :-)
 
Varma kramar !
 
 

Kommentera här: