0

Ny blogg!

Jag har fått höra att man har svårt att tro att jag inte mår sådär jättebra eftersom mina inlägg på Facebook alltid ger en bild av att jag är på topp och hittar på roliga saker....vilken värld lever man i då?
 
Min blogg är för mina innersta tankar och känslor och absolut inget jag skulle blotta på Facebook,vissa väljer att enbart skriva om sitt innersta,jag väljer att dela med mig av sådant som kan sprida glädje eller kanske väcka en liten tanke någonstans,eller bara en meningslös liten händelse som ny frisyr eller tandläkarbesök.
 
Jag är en glad och positiv människa,men just nu mår jag mindre bra och ni som har lösenordet hit får ta del av det och ni är inte många......ni har fått förtroendet att få ta del av mitt liv.
Jag funderar på att starta en helt ny blogg då det har blivit en stor förändring i mitt och familjens liv och då kommer jag som nu ha lösenordsskyddat,så när det är dags kommer jag att säga till :-)
 
I stället för att tro en massa och stoppa huvudet i sanden så kan man likt Eva-Kerstin sträcka ut en hand och fråga, för det betyder mer än vad ni anar.
 
Kram!

Kommentera här: