2

Mardrömmar!

Solen skiner och det är en underbar höstdag,jag har precis tränat och nu sitter jag nyduschad och kollar nyheterna,jag mår inte speciellt bra idag för jag har haft horribla mardrömmar i natt,jag har vaknat av mina egna skrik och av att jag grät förtvivlat och sviterna sitter i,jag är helt matt och slut,lite yr och "off"
 
Jag är i en svacka för tillfället,har det jobbigt med mycket just nu,hittar styrkan hos vänner och kollegor som är helt fantastiska,jag har larmat försiktigt till min chef att jag inte är helt och hållet i gott skick.
 
Jag har så mycket runt omkring mig så jag vet inte var jag ska börja eller sluta och det är tur att jag har,återigen,trofasta vänner som inte bara slutar höra av sig utan faktiskt bryr sig om och förstår det jag har gått och går igenom...
 
Jag klarade inte att hålla masken och jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjort i sommar och även nu,så många tårar trodde jag inte ens rymdes i en människa och det har blivit en befrielse :-)
 
Jag har accepterat att min bakgrund ser ut som den gör,därmed inte sagt att jag någonsin kommer förstå hur människor behandlar varandra,jag vet att jag farit illa,jag har bara låtit det passera obemärkt förbi och jag är nog en väldigt bra skådespelare för inte många har sett en bråkdel av sorg i mina ögon,men nu är jag mogen att be om hjälp innan jag rasar...igen!
 
Så får det bli och så ser det ut :-)
 
Önskar er alla en magnifik dag!
 
Lotta

Kommentarer:

1 e-k:

skriven

Kära Lotta
kan jag göra något för dig

Kramar om

2 Lotta:

skriven

Kära du!
Enbart genom att du frågar så hjälper du,jag har fått fantastiskt stöd från underbara människor som,likt dig,ser mig och stöttar :-)
Tack återigen <3

Kommentera här: