2

Pigg,utvilad och tankad med lärdom!

Godmorgon kära människor!

Jag är uppe och dricker mitt kaffe,Liam ligger kvar i sängen och jämrar sig över magont,så han har fått ordination vila hela dagen om han ska vara hemma från skolan...jag kommer troligtvis köra själv till kursen idag ifall han blir sämre =(

Trött,men skönt trött på kvällarna efter långa och roliga dagar på kursen...igår fick vi jobba med en person med autism och även om vi jobbar på liknande sätt på mitt jobb så lärde man sig ändå en massa nytt :-)

Jga har sovit gott även i natt,just sömn brukar vara mitt stora gissel då jag är en grunnare av rang,men jag mår rätt ok faktiskt,har inte tid att känna efter och det är skönt,har haft min beskärda del av somnlösa nätter och ont i magen...men det har börjat släppa väldigt mycket.

Pratade med Annika och Sussie igår och garvade gott åt damernas tokiga upptåg och sen var det Desperate Housewives och té =)

Har drömt mycket inatt,allt från kalas till strukturerade måltider hahaha och sömngångande son som bad mig sänka tv:n blev grädden på moset hahaha!

Nu ska jag göra mig klar och stoppa om sonen igen,han får bli hemma och jag får köra själv och jag ska slå farmor en signal under dagen och höra om hon har tid att köra ner en sväng =)

Kram på er alla fina och var rädda om varandra!!

Kramar

Kommentarer:

1 Lotta:

skriven

Jag säger bara såhär : Anonyms kommentar åkte iväg!!!!

2 anna:

skriven

Den kursen ger en lite mer hull än vad man redan visste... många Aha upplevelser...

Kommentera här: