2

Mary Kay!

Godmorgon!

Uppe med tuppen för Fredrikmålare är här och fixar till min hall,en supertrevlig kille som tjuvkikar lite på nyheterna samtidigt som han jobbar ;-)

Det blir bra,han hjälpte mig att välja eftersom ingen annan hade tid hahaha...så det blir en ljusare icke blänkig tapet som blir kanonfin...hoppas jag,det vet man ju aldrig!

Var hos Malin på Mary Kay party i går kväll och före det var det utvecklingsamtal på skolan för Liam...Malin hade gjort varsin räksmörgås och så vin till det för dom som ville ha och jag cyklade ju så... =)Kaffe och kaka efteråt satt som en smäck i valkarna.

Handlade litegrann och visst är det dyrt men jag tänkte att eftersom jag nu inte kör som en skållad råtta till Småland längre så sparar jag in de pengarna där plus att det är ju viktigt att sköta om sin hy nu när man blivit lite äldre =)

Det känns bra att bloggen är lösenordskyddad,jag känner att jag kan vara mig själv till 100% när jag skriver,inte behöva tänka på vad man skriver och inte skriver och det är gött...det är så det ska vara eller hur?

Idag har jag lunchdejt med Jannica på gymmet och jag tänkte passa på att träna och sola samtidigt(dock efter jag ötit) och sen är jag trologtvis väldigt rastlös....Liam ville inte leka med mig heller för han ska iväg och fiska med Magnus och Ludde...kanske får jag hänga på om jag ber snällt =)annars fick jag gärna cykla hem till Annapanna och hänga lite.

I morgon ska jag fika med Cina i hennes koloni och sen ska jag eventuellt köra en sväng till Helsingborg för att träffa en gammal Växjökompis som ska tatuera sig där....hålla handen och vara ett moraliskt stöd så han inte gråter och blir omanlig ( bara skojar) men vi får se hur det blir,det kanske är så gött att sitta i stugan så jag inte vill flytta mig =)

Nu ska jag tvätta armhålorna och borsta tänderna så den stackars målarkludden slipper andas in det möget utöver de ångor han redan dras med ;-)

Ha en UNDERBAR Tisdag :-)


Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Hoppas målaren uppskattade din armhåletvättning...det hade jag gjort! ;)

Nu tänkte jag ha en super bra helg i duvetvar, och jag önskar dig detsamma! Kram

2 Lotta:

skriven

Det gör du rätt i söta du och vi hörs snart....<3

Kommentera här: