0

Händelserika dagar!

Har hållt mig sysselsatt den här veckan,jag har varit långledig och eftersom jag i vanliga fall brukat vara hos F denna veckan och det nu av naturliga orsaker inte blev så hade jag lite svårt att inte vara rastlös.

I måndags började det med jobbmöte,sen var det utvecklingssamtal på skolan och Mary Kay på kvällen som jag skrev om.

I tisdags gick jag först en låååång strandpromenad med Anna R och vovvarna innan jag hade lunchdejt med Jannica på gymet,efter vi ätit solade och tränade jag och på eftermiddagen cyklade jag hem till Annapanna med familj som bjöd på middag.

Igår hade jag frukostdejt med Cina i hennes lilla kolonistuga i Malmö,vi babblade ett par timmar,tog en promenad och när hon var tvungen att åka till jobbet så körde jag till Ekohallen och fixade en vind/regnjacka till Liam som ska till Immeln nästa vecka.....på min vecka :-( , i alla fall så ringde Annapanna på eftermiddagen och bjöd med mig hem till Sussie & Jonas på middag,jag har det bra jag :-)

Vi åt och snackade och spelade spel men eftersom jag skulle jobba tidigt idag cyklade jag hem redan vid 20 tiden,kollade Greys Anatomy och sen gick jag och la mig tidigt....så pass tidigt att jag vaknade vid 04.00 och inte kunde somna om,så här sitter jag nu och är redo att åka till jobbet,kaffet i muggen och en timme till att fördriva.

Mina vänner vet om att denna veckan varit lite extra tuff eftersom känslan av tomhet och lite ensamhet är stark när jag inte har Liam hos mig och dessutom skulle jag ju åkt till Älmhult och gått på Johan Glans tillsammans med Frank igår, nu blev det inte så fast vi bestämde det när vi gjorde slut,det hade kanske inte varit en sådan god idé i alla fall.

ANYHOW....så mår jag över förväntan bra och ikväll ska jag eventuellt hänga med Anna R :-)

Nu ska jag kolla Nanny och förbereda mig för en härlig dag på jobbet och jag önskar er en kanonfin dag!!

Lotta

Kommentera här: