0

Torra tummar och krokiga tår!

Men godmorgon vänner!

Jag sover superdupergott i nya lägenheten,somnar gott i soffan till tv:n och kan sen lulla in i sängen och somna om =)

I går jobbade jag extra,fortsatte med röjningen och åkte till IKEA och köpte lite nytt och sen mötte jag upp Nikki i Höllviken och vi åkte hemåt och fick besök av Uffe som kom med verktygslådan i högsta hugg och fixade upp två hyllor åt mig...tack för det =)

Vi gick sen ner till "city" och hyrde en film "Beautiful boy" sisådär bra,Nikki gillade den bättre än mig,till filmen hade jag lagat kyckling,ris och café de paris...glass till dessert,inte alls dumt =)

Så äntligen var det säsongsstart för Desperate Housewives igen och vi poppade popcorn och kröp upp i soffan =)

Vid 22 tiden gick jag med Nikki till bussen för hon ville åka hem till sin älskling Felix....såklart =)

Jobbedags idag och sen träning efteråt hade jag tänkt,jag slänger med träningsbagen och hoppas känslan håller i sig efter passets slut =)

Sen är det jobb Torsdag- söndag och jag känner mig laddad och taggad,är väl inte direkt utvilad efter semestern för jag vaknar tidigt och håller på hela dagarna, men jag var inte på arbetsplatsen och kan längta tillbaka nu,så me looking forward =)

Nä nu ska jag göra mer kaffe och invänta elektriken som ska sätta dit ny beslysning till mig och kommer han inte 7.15-7.30 som han sa ,eftersom jag satte klockan ,så blir jag bannad....nä såklart inte,jag skulle ju ändå vakna men det är störigt,men hittills har det gått snabbt när hantverkare skulle komma hit och det jag väntar på nu är mitt nya badrumsskåp och förhoppningsvis ommålning i hallen,de tyckte att en stor fettfläck i hallen var normalt slitage...men det tyckte INTE jag och inte husvärden eller målaren heller,så de har tryckt på tydligen och vill att jag ska få ommålat även där....håller torra tummar och krokiga tår!

Ha en fin dag,det ser ut att bli soligt och kallt i Vellinge idag =)

Kramis!!


Kommentera här: