0

Satan i gatan!

Kan ni förstå att jag vaknade 05.01 i morse,försökte somna om men det var lögn i helvete...det gick inte bara!
Camilla kom på fika i går kväll,den första av mina kollegor som fick se lyan och hon hade köpt vitt vin,bullar och spegelklamrar med sig...gulligt..vinet var till mig och Frank i morgon kväll och bullarna slök vi på studs!
Klamrarna hade hennes gubbe köpt till mig för jag hittade inga sådana på Ikea när vi var där sist....små saker som betyder jättemycket för mig,omtanke i högsta grad!

När hon gått så var det dags för säsongstarten av Greys Anatomy och dubbelavsnitt dessutom och jag lyckades hålla mig vaken NÄSTAN hela tiden,somnade i från några minuter av andra avsnittet,men då satte jag mig upp och efter det var slut så slängde jag mig i säng och sov gott till...ja som sagt 05.00 i morse.
Kan det vara så att man blir smittad av sina grannar? För jag har tre söta pensionärer omkring mig och de är säkert uppe med tuppen,även fast jag aldrig hör dom =)

Detta har resulterat i att jag druckit 4 koppar kaffe,sett nyheterna i omgångar,sett en massa gamla Nanny avsnitt och lyssnat på massor av bra musik och klockan är bara 10.12.

I dag jobbar jag 13-22 och jag inser att jag nog borde försöka ta en powernap för ut tänker jag inte gå,då det snöar och ser svinakallt ut...brrrrr,nä jag stänger telefonen strax och borrar ner röven i soffan och ser om jag kan slumra.

Godmorgon,godmiddag och godkväll på er och varför inte säga godnatt när jag ändå är igång?

Pussar och kramar på er =)


Kommentera här: