2

Hjärtats GPS

Min älskade dotter tar studenten i sommar,det är inte gratis så jag jobbar så mycket extra som jag bara orkar och kan,även på gymet när det finns möjlighet.

Dubbla pass är inget ovanligt de veckor jag inte har Liam och däremellan ska man orka vara vän,flickvän och Mamma.....hinna träffa kärleken som bor 16 mil ifrån och det innebär att köra fast man jobbat en hel helg och är trött som en vingklippt örn...ska man kunna träffas så gäller det att vara beredd på att offra tid och ork för lusten finns....

Jag försöker prioritera de viktigaste i mitt liv,försöker pussla så att jag ska orka med min vardag,det blir tokigt ibland och jag tänker inte alltid hela vägen men jag följer som sagt mitt hjärta och det leder mig inte alltid på rätt väg,men det är vägen jag tror på och som KÄNNS rätt men som i många fall gör mig desorienterad som en trasig gps.

Du vet väl att hjärtat är den enda GPS:en du behöver,den leder dig dit du egentligen vill vara?


Jag är trött och det sliter hårt att jobba som jag gör,men Nikki ska ha det bästa och jag gör det gladeligen och jag kan bara precis hata mig själv månader som dessa när jag får betala en bot på 2000:-, pengar jag kunde satt på sparkontot,jag körde för fort, 6 km i timmen och för det betalar jag dyrt....jag har full koll på gasen nu för tiden kan jag säga =)

Men gjort är gjort och boten är betald och jag får äta nudlar ;-)

Nu ska jag diska för i morgon kommer de och sätter dit min nya spis och badrumsskåp...ingen rast och ingen ro,men eftermiddagen är ledig och jag och Liam ska träffa Farmor på en fika.

Sov gott och hoppas ni har haft en fin dag =)

Kommentarer:

1 Nikki:

skriven

Du är fin du mamma<3 love you.

2 Lotta:

skriven

Du med gumman <3

Kommentera här: