2

Home sweet home !

Har bott in mig lite grann och tänkte lägga upp bilder på kök och vardagsrum idag, det är inte hundra klart ännu, en större soffa önskas men det får dröja lite till.

Är febrig och hängig idag men inte direkt sjuk, har dock en förkylning i kroppen men det kan vara på väg att bryta ut.

Igår var en härligt solig dag, vi fick besök av liams farmor och hon kom med en fin lykta och vita tulpaner, jag älskar tulpaner :-) och lyktan hade farfar Ingvar sett och tänkt på mig, gulligt :-)

Sen cyklade vi hem till Annapanna med familj där vi lagade korv stroganoff ihop och pratade och vid 19.30 tiden cyklade vi hemåt igen.

Ikväll jobbar jag till 22 så finaste dottern sliter sig från pojkvännen och stannar hemma ;-)

Nu får ni ha en fin torsdag allihop!


 

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Vad fint du fått det! Verkar vara kök + matsal, stämmer det? Tycker det är en lysande planlösning, då kan man äta i lugn och ro utan att se stöket på diskbänken :) Tyvärr ser vårt hus inte ut så, men vi har ett matbord i vardagsrummet också där vi sitter när vi har gäster, skönt att komma bort från köket just då! Hur stor är lägenheten? Hur många rum? Din soffa ser jättefin ut och jag gillar ditt runda matbord!

Kram Anna

2 Lotta:

skriven

Tack Anna,ja det stämmer att det är delat kök och matplats och det är riktigt skönt,som du säger att slippa se eländet man ställt till med i köket =)

Lägenheten är 3 rok på 74 Kvm...alldeles lagom stort/litet att städa och hålla iordning =)

Matbord i vardagsrummet är väl härligt,det blir lite mer lyxigt på något sätt,eller hur?



Kram på dig fina Anna

Kommentera här: