0

Grattis Sverige!

Nu jäklar är jag på gång igen känns det som,fokus ska läggas på mina barn,jag har en student och en fördelsedagsgris inom loppet av 3 dagar och det mesta är klart,mycket tack vare Magnus som hålleri tåtarna och fixar och donar!

I går hade jag en mysig lunch med en gammal klasskompis som sen några år också bor i Skåne och jobbar på sturup,på IKEAS restaurang snackade vi loss och hade väldigt trevligt =)

Hade sen myseftermiddag med Liam som hade studiedag och sen grillade vi hemma hos Anna & Uffe.....alltid gott och mysigt =) idag jobbar jag däremot och Liam ska vara med farmor,de ska ha en heldag tillsammans och de två är så goa tillsammans,bästa kompisar =)

Saknaden och längtan börjar ge vika för andra känslor,såsom styrkan i att börja hitta tillbaka till livet och glädjen och nu är det hög tid att jag börjar ta hand om mig!!

Jag och Sussie har bokat en minisemester på Österlen i sommar,bara hon och jag och strand och hav....längtar massor och nedräkningen har börjat.....<3

I morgon ska stygnen tas och det ser jag väl inte fram emot precis men men....sen är det jobb och Magnus tar barnen med sig på en student på kvällen.

På fredag är jag ledig men ska jobba på Form & Figur hela dagen alldeles själv...får packa med bok och mat så blir det nog bra =)

Nu önskar jag er en härlig nationaldag alla ni gamla och fria ;-)

Kommentera här: