0

Bästa vännerna i världen :-)

Har ett beslut att fatta,ett avgörande som kan få min själ att komma till ro äntligen.....blir så stöttad av fina vänner som varje dag ringer och peppar mig,som föreslår vad de tycker jag ska göra,alla tre säger någonstans samma saker men på olika sätt,andra vänner jag har nämt det för tycker att jag ska göra som vanligt och följa mitt hjärta och tyvärr,eller hur man nu ser det,så lutar det åt hjärtegrejen...är inte bra på förnuftets röst när det gäller mig själv.....:-)

Jag vet vad jag borde göra och jag vet att mina vänner står bakom mig viket beslut jag än tar i slutändan och de är beredda att resa mig om jag faller igen,så jag känner mig trygg i beslutet jag kan tänkas ta,för även om det inte är rätt så kan det aldrig bi fel med de vänner jag har <3<3

Ha nu en fin Söndag,det ska jag ha för i morgon går jag på två veckors semester igen och då blir det bla Kivik med Sussie <3<3

Kommentera här: