0

Kluvet

Har mycket kluvna känslor i kroppen just nu,en jäkla massa bry i skallen,ensamhet,sorg,längtan,saknad,hopp,glädje,trygghet,kärlek....försök reda ut det om du kan....usch!!
Har även en möjlighet nu att kuna avsluta helt eller gå runt i en möjlighets zon,att kanske blir det bra igen,jag vet att vi (jag och Frank) inte har en chans när det gäller förhållande,men vi har setts 3 gånger nu under kort tid och jag känner att en del av mig fortfarande älskar honom,för den Frank han är när vi inte är ett par,för vi plockade verkligen fram varandras värsta sidor under våra 9 månader tillsammans och att avsluta ett förhållande där både kärlek och passion finns,men chansen att förstå varandra är minimal,det var ju ett hopplöst beslut,fast ändå solklart på något sätt.

Ja i alla fall har jag haft 2 intensiva och roliga veckor med Liam,vänner och familj och på Måndag ska jag börja jobba igen och sedan har jag 2 veckors semester till för mig själv,utan Liam och det blir tufft....har ju lite saker inplanerade men jag kan redan känna rastlösheten och rotlösheten krypa i mig....men det skakar jag bort just nu i alla fall.

Nu blir det kaffe och lite repriser på tv:n :-)
Ha en skön helg mina vänner :-)

Kommentera här: