0

Jobbar!

Jag sitter på jobbet helt kallsvettig...det är inte på grund av någon ångest utan helt enkelt att det är åska i luften...troligtvis.
I går var det 25 årskalas för finaste Fredrik,han bjöd på gammalt hederligt kafferep med 7 olika sorters kakor och 3 tårtor,solen gassadeoch det blev en riktigt härlig eftermiddag.
Sen åkte jag vidare till jobbet och hade en myskväll med lillfisen,vi cyklade en lång runda och sen tittade vi på "telebäbis"och busade,han är en tålig kille som tål mina oömma behandlingar,jag slänger,kastar,voltar,kittlar och är allmänt bråkig ;-)

Idag jobbar jag 6.45-16 och sen ska jag till Malmö och min Kusin Zia med familj,har inte träffat henne på över 1 år så det ska bli supernice!

Nu ska jag ta och göra lite nytta här på jobbet,fast svetten rinner och huvudvärken börjar göra sig påmind...har haft världens lugnaste Fredag och Lördag utan en droppe vin...har bälgat i mig tillräckligt under student veckan då jag hade semester och veckan efter när det var Liams kalas och mycket ledigt så det står mig upp i halsen.....så nu får det bli en och annan öl i stället omdet känns som det gör nu.
Snart är det semester och i morgon kommer Liam och då är han min i 3 veckor.

På Lördag ska vi åka till Karlskrona och hälsa på mina föräldrar,vi har dock bokat hotell för efter att inte ha träffat dom på ex antal år så känns det säkrast så och sen kör vi kanske vidare,eller hemåt,vi får se hur lusten känns...vi ska även en tur med Lizette och hennes barn,vi har pratat om High Chaparall men vi får se,jag åker ju hellre till ett vattenland som t.ex Varberg där det ska finnas ett.....farmor och farfar hyr en stuga i Ystad,dit var vi välkomna =)
I slutet på Juli åker jag och Sussie till Kivik och stannar över en natt på ett B&B och det ska bli så himla mysigt att få rå om varandra,bara hon och jag :-)

Det är allt som är bestämt och resten får utvisa sig,förhoppningsvis blir det ju strandväder så man kan få en skön bränna och massor av sol.
Nä nu måste jag ta tag i mitt liv...vi hörs och syns...Puss & Kram :-)

Kommentera här: