0

Hemma!

Har haft en omtumlande resa,många frågeteckan har blivit utropstecken och tvärtom,mötet med mina föräldrar blev en tidvis plågsam historia,men bitvis fin och framför allt så var lyckan hos Liam värt allt....landade en natt hos Sussie och på vägen hem igår mötte vi Frank och Johanna!
Ett möte jag bävade för,men han sa att om vi ville ses på vägen hem så skulle vi höra av oss och jag tänkte att...ja,jag gör det,jag tar itu med det också nu när jag ändå är på väg på min resa och vet ni vad? Jag är glad att jag gjorde det,för inte bara fick jag träffa Johanna, jag mötte även den Frank som jag blev så hysteriskt förälskad i för drygt ett år sedan och jag kände ett lugn,vi kände bägge att det inte var över rent känslomässigt,men samtidigt pratade vi och skrattade på ett sätt vi inte gjorde under väldigt lång tid som ett par....vi är helt enkelt inte gjorda för att vara älskande utan i såfall vänner. När vi skildes åt ett par timmar senare var det med lätt hjärta och han ringde på kvällen för att prata igenom vårt möte,vi pratade om vad som gick fel och han erkände sina fel och brister och jag mina.....kärleken finns där ännu,jag älskar honom fortfarande men det är hanterbart och jag tror att vi kanske kan bli vänner en dag.
Så även fast jag mått bra och varit stark på sista tiden,så blev hela denna resan ett avslut i min bok.
Jag kan nu gå vidare med svar på mina frågor,fått träffa mina demoner,insett att jag älskar fortfarande men det är ok och framför allt vilka fantastiska vänner jag har som har stöttat mig under och genom hela den här resan,utan dom hade jag irrat runt och inte vetat vad som var ut eller in.

Idag kommer älskade Tomas och jag blir varm i hela hjärtat av kusin vitamin,han är mig så kär <3
Nu blir det kaffe i systemet mina vänner :-)
 
Kramar!

Kommentera här: