1

Att bestämma sig!

I Fredags gjorde jag ett val som tog all kraft ur kroppen på mig att göra,men som i slutänden kommer göra mig starkare och hel.
Jag har våndats och ångrat mig,jag har stärkts av vänner som pushat mig,fantastiska vänner som hela helgen sen jag tog beslutet har ringt,sms:at,kört till mig,funnits vid min sida,tröstat mig och sett mig....lyssnat på mig och låtit mig älta....när jag inte förstått har vi tagit det igen och för första gången på väldigt länge så har jag upplevt vad vänskap är....på riktigt och jag är så glad att jag får finnas för dessa underbara kvinnor när helst de behöver mig :-)
 
Jag har börjat sålla ut energitjuvar,jag måste för att inte förlora mig helt och gå under i all min sorg och för er som följt mig så vet ni ju hur jag och F återigen tog upp kontakten....mot mitt bättre vetande tog jag emot det jag trodde han kunde ge mig,det jag trodde jag behövde,jag sveptes in och rycktes med och jag föll och jag föll hårt och jag stukade en viktig del på vägen,nämligen min självrespekt och hjärtat fick sig en ordentlig törn.
 
Men jag är på väg upp igen,tack vare tre fantastiska kvinnor som inte lämnat min sida,som inte nöjt sig med svar som att allt är bra när mina ögon visat något helt annat och jag är så oändligt lyckligt lottad,det inser jag och med vänner som mina så behöver jag aldrig gå ensam och olycklig mer.
 
Tack finaste ni,jag älskar er <3
 
Lotta

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Lilla söta älskade Fu, vi ska klara denna resan! <3

Kommentera här: