0

Lilla Wenche Myre =)

Hade en super dag,eftermiddag och kväll igår =)

Underbara Sussie hade blivit nerlurad av sin kille Jonas till Malmö,hon trodde de skulle till Köpenhamn som igår men istället mötte vi upp och tog med henne i favoritaffärerna och vi åt lunch,promenerade till Möllan där vi mötte upp Nikki och drack öl,vin och mer öl och vin...vi hann med ett par olika ställen och jag skrattade så jag trodde jag skulle kräkas vid ett tillfällen när Sussie berättade att hon fått skav på småtårna och vi halkade osökt in på Wenche Myre som jag kallar lillfingrarna i stället för Vicke vire.

Helt ärligt fick vi igång det mesta folket som satt där och de kunde till slut inte låta bli att garva läppen av sig när vi körde igång...det var längesen jag skrattade så hjärtligt och så mycket :-)

Vi traskade tillbaka till deras hotell vid stortorget,jag haltade rättare sagt,för mitt knä gick i baklås på något sätt och jag kan inte räta ut det ordentligt,så går det när man ska vara duktig.

Vi pep upp på rummet och tog en drink och sen blev det Taxi till Vellinge och hem till mig,jag försökte tala om för Jonas att bussen var betydligt billigare,men han ville inte lyssna på det örat utan tog helt sonika en taxi och fick också betala kalaset =)

Hemma hos mig gick de en liten rundtur i lägenheten och sen traskade vi ner till byn och beställde pizza,under tiden gick vi och handlade godis i videoaffären(varför säger man videoaffär,det borde heta DVD och Blue Ray) och det visade sig vara missen Allan,det var stenhårt...ska gå tillbaka och reklamera det idag,sånt får man inte sälja =(

Vi åt och tittade på tv och pratade och hade det verkligen lugnt,stilla och supermysigt <3

Jonas och Sussie åkte tillbaka till Malmö vid midnatt och då stupade vi isäng och sov gott fram till för en timme sen ungefär =)

Idag är det avslutning på Liams badminton och jag ska vara med och spela,hur det nu ska gå med mitt knä,sen ska det handlas födelsedagspresenter och eftermiddagen tillbringas förhoppingsvis med vänner i solskenet.

Nu ska det drickas kaffe minsann,önskar er alla en fin dag <3

Kommentera här: