0

Gott med gamla vänner!

Godmorgon!

Jag hade besök av en jättefin vän igår...min lilla Annika som jag började brevväxla med 1987 när jag bodde i Växjö och hon i Limhamn,vi har träffats en del genom åren även efter jag flyttade ner såklart men det går alldeles för långt mellan gångerna....

Igår kom hon i alla fall och vi käkade lite middag,kaffe och bulle efter maten och så lite gotte på det efteråt och jag hade tagit fram de breven hon hade skickat till mig under vårt år som brevkompisar och det blev en del garv =)

Vi är lika,har samma sjuka humor och gör samma miner och gester och bjuder på oss själva,sitter i samma sits som ensamstående mammor och allt det innebär!

Kände igår starkare än någonsin vilken klok och skön person hon är och vi kommer ha mycket kul tillsammans....hon hade dessutom en fin inflyttningspresent med sig...TACK!!!

La mig med en viss frustration igår efter att ha sms:at och hälften inte kommer fram och den andre fattar inte sammanhanget och det blir bara missförstånd,men det la sig snabbt när jag väl placerat röven i ejderdunen och började läsa min bok =)

Har sovit som en liten spädgris i natt och en liten kille hade smugit in under tidiga morgontimmar och lagt sig bredvid,så det var varmt och gott vill jag lova ;-)

Nu ska jag strax gå med Liam till skolan och påbörja min vanliga morgonpromenad,sen hem och äta frulle och vika tvätt =)

Jag önskar er en superfin dag!

Kramar i massor!

Kommentera här: