0

Tiden läker alla sår!

Sitter i djupaste småland och njuter av långledig helg,skulle egentligen jobbat men har bytt eftersom det är både 30 årsbaluns och barnkalas denna helgen.
F har stor familj så det är alltid något på gång.....solen skiner och när han kommer tillbaka från ett jobbmöte ska vi cykla in till byn och ta en fika och handla lite och njuta av att det bara är vi två en liten stund innan det är dags att hämta hans lilla dotter.

Mår väldigt bra och känner mig  faktiskt så pass stark att jag ska ta mod till mig och konfrontera en person som bor här i faggorna och som är en barndomsvän och som av någon anledning helt tagit avstånd utan förklaring eller vad jag kan hitta någon anledning,kanske har jag sagt eller gjort något fel men då vill jag veta så jag kan rätta till det,jag är sällan ovän med människor för något jag gjort med vilje så det måste vara ett missförstånd eller så har bara tiden runnit på och tiden gått förbi oss,men hon är gudmor till min dotter och jag undrar såklart vad som hänt!

Trivs bra i småland,vilket jag aldrig trodde skulle hända,jag flyttade ändå härifrån av en anledning och trodde aldrig att det småländska lugnet skulle komma ikapp mig igen,men jag känner ju att jag ändå är född,uppvuxen och präglad av landskapet ....märkligt hur livet kan ändras och hur tiden kan läka alla sår......=)

Kram!

Kommentera här: