3

Sagt av sonen!

Jag stod på toa och gjorde mig iordning för jobbet då hörde jag Liam

L- Mamma?

Jag- Jaa?

L- Är du kvar?

Jag- Nääää

L- Har du gått?

Jag- Japp

L- Men hur kan jag då höra dig?( innan jag hann svara så kom det)

L- Haha,ja just det ja,du är ju ett gammalt spöke!

Av barn och fyllehundar får man höra sanningen ;-)



Jag väntar på älskade dottern ska komma och passa lillebror när jag jobbar ikväll och senare kommer min andre älskling.....Frankieboy is coming to Holdenbay <3<3


Nu önskar jag er en fortsatt skön Torsdag med fortsatt brittsommarväder =)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

HAHAHAHA--- Liam är underbar!



Katisaurus

2 Lotta:

skriven

Hihi...ungefär som japanskan i köket i Borås Kati(saurus) ;-)

Kram

3 resumes:

skriven

This situation always repeats in our house)

Kommentera här: