3

Lika kul som att se färg torka!

Jag är inget vidare bra på att blogga för tillfället men det får ni ta helt enkelt,jag ska snart få en ny design och hoppas den blir en nytändning...är ju i ett nytt kapitel i mitt liv och behöver nog förnya lite allt möjligt =) utom mannen i mitt liv då,honom har jag precis lyckats tukta så det vill jag inte behöva göra om med ytterligare en mohahahahahaaa...i wish,nä en sån gammal räv sitter inte där jag sätter honom precis och tur är väl där,jag hade fått panik med en man utan egen vilja och tyckande och tänkande...jag får motstånd här,det ska jag villigt erkänna,jag får jobba lite och inget är självklart,han skulle aldrig stryka mig medhårs och ta ställning för något han inte tror på...det gillar jag även om det ibland blir lite frustrerande ;-)

Nä Frank är en man med stark vilja och ett hjärta av guld och på tal om hjärta av guld så fikade jag med Nancy igår och det är alltid lika mysigt...min underbara(f.d) svärmor...eller hon är ju mer som min egen mor helt ärligt får mig alltid på gott humör och hon är så rak,ärlig och go rakt igenom =)

Magnus är en klippa som vanligt och styr och ställer inför Nikkis 18 årskalas,jag som är mindre duktig på att organisera försöker bara stötta upp så gott jag kan...tur vi har honom och att han faktiskt inte är Nikkis biologiska Pappa känns irrelevant,han är och har alltid varit hennes enda riktiga Pappa och även efter skilsmässan så är han det fullt ut och till 110%....som han alltid varit ....TACK för att du finns !

Nu ska jag och Liam snart se Halv åtta  hos mig,vår lilla kvällstund tillsammans som jag värdesätter högt!

Vill faktiskt här även passa på att hylla min underbara kollega Jessika som stöttar och hjälper mig i vissa tunga och jobbiga situationer och om detta berättar jag en annan gång!

Kram på er alla!!

Lotta

Kommentarer:

1 Annapann:

skriven

Kram <3

2 Annika:

skriven

Hej söta du, har inte varit här inne på länge. Kul att läsa allt som hänt. Du är värd varje sekund av lycka det vet du! Puss & Kram

3 Lotta:

skriven

Tack Annika och detsamm gäller dig...det vet du va? <3

Annapanna....kram på dig och hoppas du återhämtar dig från dagens händelser....<3

Kommentera här: