3

I did it my way!

När jag kom hem från jobbet i går kväll så fanns han där....Frankieboy, med öppna armar och skäggstubb.

Jag blev varm i hela kroppen och ville inte sluta kramas!

I dag har vi en hel dag tillsammans innan Liam ska hämtas hos sin kompis Kasper och i solskenet kan det bara bli perfekt <3

Jag gjorde det,ett utmärkt val som har gjort mig lycklig igen,jag gick min egen väg och hittade Frank utmed stigen,som en alldeles självklarhet fanns han där och väntade in mig.


Trevlig helg!


Kommentarer:

1 e-k:

skriven

Underbart..........jag är så glad gör din skull.

Jag valde ju inte att bli ensam men var stark och följde min egen väg trots en massa andras åsikter och jag fick bli lycklig igen.



Stor kram

2 Lotta:

skriven

Ja och det gjorde du rätt i =)

Stor kram tillbaka!

3 writing service:

skriven

It is so much romantic I think! It is always great to see a lover person at home

Kommentera här: