5

Dålig uppdatering!

Jag vet och jag är ledsen för det.

Som många av er vet så har jag träffat en man och vi är tillsammans och har varit det sen vi möttes i mitten på Juli,det var en självklarhet att vi trots avståndet skulle bli ett par.

Vi började som Facebookvänner,vi tog en snabbfika på IKEA i Älmhult en fredag i juli när jag var på väg upp till Sussie för att partaja och då tyckte jag bara han var en supertrevlig kille med väldigt snälla blå ögon =)

Fredagen efter när jag och Liam var på väg hem från Borås körde vi inom Halmstad där han och dottern hade sin husvagn,för vi hade chattat lite kvällen innan och om vi ville och inte hade bråttom hem kunde vi komma inom och grilla och även sova över...vi blev kvar ända till Söndagen och därefter hördes vi dagligen och en vecka senare möttes vi igen och insåg att vi faktiskt hade något på gång =)

Sen dess har vi varit tillsammans och vi håller på att lära känna varandra och 17 mil gör det inte lättare,men vi har lyckats träffas varje vecka hittills och visst är det svårt och jobbigt att inte har närheten till varandra på en daglig basis men vi har gett oss den på att klara det och så länge vi kommunicerar så bra med varandra som vi gör så kommer vi klara det...det är lätt hänt att få hjärnspöken när man bor så långt ifrån varandra och i synnerhet när kärleken är ny och man inte riktigt känner varandras sätt att vara i vardagen.

F är en öppen och social kille med mycket vänner och många järn i elden och det händer alltid något kul när man är med honom,jag har fått träffa många roliga människor,han får mig att skratta så jag gråter och han får mig att öppna upp och sakta släppa in honom...det tar sin tid och jag är en slowstarter...men han har tålamod och tar mina egenheter med ro.

Magnus och barnen har träffat honom och en hel del av mina vänner och det verkar som om han går hem i stugorna =)

Ville bara uppdatera lite och berätta att jag mår bra och att livet flyter på och att jag är stolt och glad över Magnus sätt att hantera det faktum att jag mött en ny man.....nu önskar jag honom detsamma =)fast en kvinna istället ;-)

Kram på er alla !!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Detta är såå LJUVLIGT <3 GRATTIS :)) och en så stor kram till Magnus som är så reko :)) Ni är värda det BÄSTA båda två eller alla tre ju :)) PUSS min Lotta

2 Anonym:

skriven

Jaha... där ser man... all lycka... ja, denna Boråsresa glömmer du aldrig.



Kram!



Kati

3 Lotta:

skriven

Tack kära Anonym....vem du nu är ;-)

Kati...den glömmer jag inte i första taget =)

4 e-k:

skriven

Lotta, jag blir varm inombords och ler med hela ansiktet när jag läser och jag vet precis vad du går igenom nu. En sådan lycka förenat med smärta att vara ifrån varandra, så kände i alla fall jag. Du har 17 mil jag hade 11 och en halv och efter hand tänker man tid att köra istället för mil och avståndet krymper. Jag önskar dig all lycka Lotta.

Stor kram

5 Lotta:

skriven

Tack E-K och vi vet ju hur bra det gick för dig =)

Stor kram tillbaka <3

Kommentera här: