3

Tärningen är kastad!

Jag har under en tid följt en blogg som har fångat mitt intresse,jag följer vissa dagligen,men en del tröttnar jag på efter ett tag,den här har bara eggat min nyfikenhet.

Detta är en anonym kille runt 30 år,det finns en bild på honom,men inte tillräckligt bra för att skapa sig en bild,men han skriver som om man sitter i samma rum som honom när han berättar och det har fångat mig,det mesta han skriver är nyanserat,välskrivet och underhållande....

Kan varmt rekommendera denna blogg i alla fall så enjoy om ni kikar in till honom...länk finns ovan =)

Puss & Kram

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Tjingeling!



Härligt att det känns bättre och att det håller i sig.



Läst ikapp dina inlägg har inte riktigt hunnit med. Försökte gå in på klillens blogg men det gick inte!?!



LÖÖÖV!



Kati

2 Lotta:

skriven

Inte..då får jag kolla länken igen då.

Jag har skrivit en del på sistone ;-)



Kramis

3 Annika:

skriven

Jag har varit kär i honom sedan jag "träffade" honom, han skriver verkligen levande. Underbara han!

Kommentera här: