2

En dos av Lotta =)

Men jisses amalia vilket tråkigt väder,men nästa vecka ska det bli sommar och me like sommar och sol......har en fullspäckad vecka med trevligheter framför mig =)

Har handlat,fikat med Jannica och betalat räkningar,verkligen en lisa för själen att se pengarna bara försvinna från kontot,men jag reder mig rätt ok...bara jag kan betala mina räkningar,ge mig och mina barn mat på bordet och unna mig lite gott vin då och då så är jag nöjd.......kärlek och luft är klart underskattat =)

Helgen är ett oskrivet blad helt utan planer och jag och Liam ska hitta på något men vad vet jag inte ännu,sen blir nästa vecka fylld med massor av jobb men även trevligheter som Grillning med kollegorna och Morsdags lunch med dottern,frukost med Jannica på Tisdag och sen blir det jobb,jobb och ännu mer jobb och förhoppningsvis till helgen blir det ett kärt möte med en gammal vän som är från Skanör och kanske har vägarna förbi.....hoppas på det =)

Jag mår, som ni har förstått på alla mina inlägg,väldigt bra och jag känner själv hur jag liksom bubblar av livslust och nästan dansar fram,jag hoppas det håller i sig länge och jag behöver fylla på mina depåer med glädje och människor som tycker om mig och som jag tycker om tillbaka och jag ska krama alla jag känner.....kan vara så att du ligger risigt på det idag så håll dig väck om du inte vill ha en dos av Lotta...=)

Tidelipom på er alla fina <3<3

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Trevlig helg... tjofaderittan hampo!



Kati

2 Anna:

skriven

Väntar på min Lotta dos. Puss o Kram <3

Kommentera här: