0

En brokig klunga kollegor!

Vellinge-Skanör-Malmö-Vellinge-Höllviken
Så har rutten sett ut idag.....började med att köra min lille älskling till skolan och sen ner till jobbet där vi hade möte och sen in till Malmö för att möta upp dottern som skulle bjuda på Morsdags lunch på Jensens och innan jag mötte upp Nikki gick jag och strosade på Gustav och hörde alla studentspex,ett jäkla liv,men så härligt =)

Vi åt och satt i solen och tittade på folk och hade det jättemysigt,körde sen vidare till Vellinge och handlade till grillet ikväll och en blomma och flaska vin till värdinnan från oss på jobbet,sen åkte jag till just värdinnan och hjälpte henne lite inför kvällen.

Väl hemma igen så har jag babblat i en evighet med Sussie innan jag duschade och gjorde mig klar och nu sitter jag här och ska snart gå till Anna och föfesta lite med henne och Susann...sen jäklar ska vi cykla till Räng och ha det allan ballan =)

Men nu ska jag föna håret och förbereda mig mentalt på den sjuka klunga av människor jag ikväll ska träffa och hänga med utanför jobbets fyra väggar.....;-)

Ha en lika härlig kväll som jag troligtvis kommer att få och en massa pussar & Kramar från mig =) =)

Lotta

Kommentera här: