2

Varför??

Varför vaknar jag klarvaken 1 timme tidigare än jag behöver när jag ska upp och jobba? Ja det kan man ju fråga sig,så nu gör jag det...Varför i herrans namn vaknar jag tidigare än jag behöver? I synnerhet som jag ska på fest ikväll och kommer vara astrött...men förhoppningsvis kan jag sova en stund efter jobbet....japp det hoppas jag på!

Kollade Let's Dance igår med Anna R och ett par glas vin och blev så glad att Jessica Andersson vann och inte det mumlande trollet...;-)

Idag fyller Magnus år, han blev firad igår hemma hos sina föräldrar och jag hade köpt en liten sak från mig och barnen också eftersom han fyller 45....gamla gubben =)

Vi träffas ju ikväll på 20 års balunsen så du får ha en kram då men Grattis till dig i alla fall!!!

Det gick jättebra hos tandläkaren igår,inga hål,lite tandsten och väl borstat...min tandläkare var väldigt nöjd med mig....sen fick jag handlat present till Lotta,hamstrat schampo och duschcreme på Rusta och handlat lite annat smått och gott,sen hann jag inom svärmor(ja jag vet...f.d)och lämna Magnus present som sagt och byta några ord med henne...vi ses ju ikväll vi också så det blir mer snackande då och sen var det att åka hem och sen iväg till jobb.

Nu ska jag göra kaffe och hoppa in i duschen...ska ha en ny vikarie som ska gå bredvid idag på jobbet,hans Mamma och jag jobbar på gymmet ihop och är han det minsta lik henne så kommer han funka hur bra som helst och vi behöver lite fler killar på jobbet,som det är nu så har vi två stycken,men behöver som sagt fler.

Fixade Bank Id igår och tjuvkikade på Skatteverkets hemsida och blev väl inte över mig av enorm glädje men jag ska inte betala tillbaka i alla fall och jag har möjlighet att hitta på något kul i sommar i alla fall...man får vara glad för det lilla sa kärringen och satte sig på en ärta =)

Ha världens bästa Lördag mina vänner så ska jag försöka ha detsamma,vilket inte kommer bli svårt då jag jobbar på världens bästa jobb plus att det ska bli strålande solsken idag...snart ska kaffet i omlopp och maskineriet ska igång så...pussar och kramar till er alla <3<3

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ha en bra dag lotta... hoppas du sover fem kvartar på en timma i eftermiddag.



Kati

2 Lotta:

skriven

Ja Kti det hoppas jag också,jag ska släcka ner och stänga av mobilen och sova ett par timmar när jag kommer hem =)

Kram

Kommentera här: