0

Om i morgon.....

Godmorgon!
Solen lyser som ett guldklot utanför mitt lilla hus i Höllviken och jag mår mycket bättre än på länge för igår var jag tvungen att få en akutmassage vilket jag fick och herregud vilket bedrövligt skick min rygg var i....jag hade 3 låsningar i nacken,ett otal i ryggen och för att inte tala om alla muskelknutor han fick lösa upp...det kändes som om jag tappat 10 kilo när jag gick därifrån och då hade han kämpat med mig i 1,5 timme och bara kommit en liten bit på vägen,så på Måndag är det dags igen för en omgång =)

I går åkte Liam hem till Pappa så det blev tomt och tyst här hemma men jag var helt slut efter massagen och alla veckors huvudvärk på grund av densamma så jag kraschade tidigt,läste några sidor i min bok och sen släcktes alla lampor och jag vaknade på exakt samma ställe som jag la ner kroppen på i går kväll =)

Har sovit superdupergott och är redo för dagens möte med chefer och goa kollegor =)

Det känns lite lättare och jag tror att jag har bestämt mig för vad jag ska göra härnäst...jag kan inte bara sitta och vänta på att insikten ska slå mig i ansiktet och berätta hur jag ska agera.

Nej.....dags att inse fakta...och med detta sagt så vill jag utbrista ett Hasta la vista idag är det Tisda'

Kramar från en hyfsat smärtfri Lotta och med en sång jag lyssnar på när jag behöver ruskas om och få perspektiv

Den finns att lyssna på ------>
här

Kommentera här: