2

Mitt liv är här och nu!

Godmorgon!
Jag är utvilad och känner mig redo för att ta emot vad dagen har att erbjuda =)

Igår efter mötet på jobb så cyklade jag ner till stranden och satte mig och bara njöt av solen,vinden,vattnet,friden och stillheten inom mig.
Jag såg en Mamma som hade picknick med sina barn,såg ett par med 4 hundar,jag såg en man med en gitarr och håv(?) som letade efter en bra plats att sätta sig på och fann förhoppningsvis inspiration.

När jag suttit där en god stund så cyklade jag hemåt,tog ut en stol i trädgården,satte på massvis med kaffe,tog min bok och lyssnade på musik och jag bara lät livet skölja över mig och så tillfreds jag kände mig igår var det längesen jag gjorde =)
Eftermiddagen förflöt i trevligt sällskap och massor med skratt....jag hade en kanonrolig eftermiddag och kväll =)

Desperate Housewives igår och sen en film efteråt,sen la jag mig och somnade bums faderallan och har sovit gott.

Jag är i ett tänkarstadie i livet.....försöker strukturera upp mitt liv,försöker tänka ut vad nästa steg ska bli,försöker känna efter vilka uppoffringar jag måste göra för att kunna leva mitt liv som jag tycker att jag förtjänar.

Mitt liv är här och nu och ni får gärna hänga med i de bitarna jag delar med mig av......

Jag önskar er alla en otroligt makalös Onsdag och glöm för guds skull inte Grey's Anatomy ikväll ;-)

KRAM och PUSS <3<3

 

Kommentarer:

1 Sirpa:

skriven

Du stråla igår <3 Kristina sa också-såå fin lotta var..fin i sin kropp, ja hon var ju fiin innan med :) Du lyser som Solen :)) snart ska vi dricka vin i sooolen :)) å jag har en hemlis att berätta ;) puss på ruumpa

2 Lotta:

skriven

Åhhh tack gumman....du är alltid lika vacker <3<3

Nu blir jag nyfiken såklart....skynda berätta...poss på rompaaa =)

Kommentera här: