0

Lönesamtal och vaccin!

I går var jag på lönesamtal och jag tror och hoppas det gick rätt så bra,det kändes som om jag svamlade en del,hittade ingen röd tråd,men att sitta och berömma sig själv är väldigt svårt....tänk om det bara är jag som tycker så ;-)

Jobbade sen och körde sen och hämtade Liam innan vi åkte hem och påbörjade läxa och middag!

Idag ska Liam få spruta mot difteri,stelkramp och kikhosta och jag ska följa med...han kanske ändrar sig i sista sekund och skickar ut mig,men annars får jag hålla handen =)
Sen sticker(ordvits) jag och tränar och sen hem och städa har jag bestämt.....eftersom jag är ledig idag så hämtar jag honom efter skolan igen och sen ska vi hitta på något kul....blir vädret fint så cyklar vi och har picknick någonstans,eller så tittar vi i spelbutiken i gallerian här uppe =)

Ja livet rullar på och just nu har jag så många häftiga och roliga människor i min närhet som stöttar och peppar och även ger en och annan komplimang ;-) sånt behövs emellanåt för att man inte ska tappa sugen helt =)

På Lördag ska det bli fint väder och då blir det heldag i trädgården med lite hjälp från trevligt håll....trädgårdsmöbler kommer att levereras med släp....bekanta som köpt nya och som gav mig deras gamla och jag bugar,bockar och tar emot...fattig men inte högfärdig...de kommer ner med dom och bärhjälp finns,allt jag behöver göra är att bjuda på middag och sen ska det räfsas och kastas och göras fint OM nu solen ska stå högt på himlen som utlovats =)...allt annat än det är förbjudet :-) självklart blir det även vin i en solstol =)

NU ska jag borsta tanden och sen ska vi köra till skolan och få spruta och lite lärdom!!

Puss och kram hela dan

L

Kommentera här: