0

I morgon är en annan dag!

Nu är jag hemma efter en låååång dag,vaknade min vana trogen 6.43 och kunde inte somna om....lämnade Liam hos Magnus vid 11 snåret för att snabbt köra inom Annapanna och krama om henne,sen till jobbet där det blev både gåsalopp och dans runt midsommarstången.....gjorde mig iordning på jobbet för att åka till Nancy & Ingvars 150 års baluns....var i Malmö strax före 22.30 och sen var det halabaloo,,,jädrar vad de tre bröderna Johansson kan hålla låda men trevligt var det...jag började dock känna av den långa dagen runt midnatt och huvudvärk kom som ett brev på posten....skjutsade hem Magnus och sen Peter & Carina innan jag och Liam kom hem strax före 01.15...han ligger och sussar sött nu medan jag försöker varva ner och få suset i öronen att försvinna, det känns nästan som efter en spelning.

Det har varit en alldeles perfekt dag och kväll på alla sätt och vis och nattamad hann jag få i mig också =)

I morgon(läs idag) är det en ledig dag helt utan planer,jo lite planer har jag faktiskt som innefattar glass och jordgubbar och trevligt sällskap och det är inte utan att jag tycker att det kan bli förmiddag snart.

Så är det och nu ska jag strax gå och lägga mig så godnatt och ha trevliga mardrömmar =)

Kramar i massor!

Lotta

Kommentera här: