0

Sömnlös i Skanör!

Att vara i Svedala två dagar på raken hör inte till vanligheterna,men så blev det i alla fall...jag och Nikki packade en fikakorg i går eftermiddag och åkte för att lyssna på lokala Svedalaförmågor och (vad vi trodde)allsång,det visade sig vara Allsång ikväll istället och eftersom både jag och Nikki blev lite förälskade i hela konceptet så beslöt vi oss för att åka dit som ikväll också.

Jag tog med mig Liam hem igår kväll,Nikki hade andra planer så hon stannade hos Magnus,efter Liam gått och lagt sig så började jag snacka med en vän alldeles för länge och då menar jag alldeles för länge....har med andra ord ca 5 timmars sömn i kroppen för sen så cyklade jag och Liam till stranden,där mötte vi bla Suss med sina flickor och sen kom ett par andra bekanta med sina barn...vi var till slut 5 vuxna och ca 10 ungar,hur mysigt som helst =)

Vi cyklade hemåt framåt eftermiddagen och var hemma runt 15....jag hade ingen koll på klockan och blev lite stressad för jag skulle hämta Nikki och Annica kl.16.30 och jag hann inte sova ett dugg.

Allsången var jättetrevlig,lite kallt och blåsigt men väldigt mysigt med två glada tjejer =)
Körde hem flickorna när det slutat vid 21 tiden och sen körde jag till Skanör och gick på nattpasset och här är jag nu...första glaset kaffe är i kroppen och nu ska jag gå en runda och sen läsa lite.

Jag önskar er en god natt så hörs och ses vi <3

Kommentera här: