2

Födelsedagsgris och semester!

Vaknar som vanligt 6.45 oavsett vad klockan är ställd på och det ger mig pensionärsvibbar ;-) och på tal om det så vill jag gratulera min underbara och älskade svärmor...ja f.d men hon kommer alltid vara nummer 1 för mig,hon fyller nämligen 75 år idag =)

Ett stort GRATTIS till dig Nancy <3<3

 Skål på dig så ses vi i morgon om inte förr ;-)


Jobbade i går kväll och fick ett väldigt trevligt samtal som fick mig att bli väldigt glad.......=)

Liam var på bio med Lizette och pojkarna och hade haft det jättebra såklart,han ligger och sover fortfarande nu och småmuttrar lite i sömnen,han är en sömnsnackare som både hans syster och mor,jag kan bara föreställa mig vilket liv här är om nätterna hahaha
Fast Nikki är 7 resor värre,jävlar vad truten går på henne om nätterna.....saknar henne när hon inte är här =(

Pratade "bara" 3 gånger med Sussie igår och hon skulle på galej med sitt jobb igår kväll och jag hoppas hon hade lika roligt som jag tycker hon förtjänar att ha och sen tycker jag hon kan vakna snart och ringa mig och berätta,för jag är nyfiken som en ko.

Börjar längta till semestern nu ordentligt,det tar absolut inte emot på något sätt att åka till jobbet,men jag är i behov av lite "inget planerat" tid.....börjar nog få rätsida på vad som ska hända i sommar och vännerna är inplanerade(motsägelsefullt eller vad?) och stranden är kvar...sen får ödet ta hand om resten =)

Nä om jag skulle gå och lägga mig en stund till har inte satt klockan förrän 8.00 så godmorgon på er och ha en fantastisk dag i regn,sol,åska eller vad ni nu har för väder =)

Kram!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag har semester...JIppi... snart kommer du!



Kati

2 Lotta:

skriven

Vad skönt för dig Kati,,,själv jobbar jag två veckor till,men vad gör det med mitt underbara jobb =)

Jaaaaaa,snart kommer jag/vi <3

Kommentera här: