1

En blick sen var jag fast!

God Måndagmorgon på er!
Solen är redan vaken och värmer väldigt hett redan,jag dricker mitt kaffe och förbereder Liams packning och mig själv för jobbet,den här veckan blir det att jobba hela dagar.

I går eftermiddag stack jag och Liam på bio,vi såg Pirates of the caribbean 4 och då jag inte såg någon av de andra så trodde jag att jag inte alls skulle hänga med,men det räckte med en blick på vackra Johnny Depp så var jag fast och den var riktigt, riktigt underhållande,två timmar bara rusade iväg och vi var väldigt nöjda båda två.

En lugn och skön kväll hemma sen,bara vi två,pratade lite med Sussie och om vår semester ihop men annars var det lugnt på lur fronten.

I natt har jag drömt om en massa människor som var på samma fest,jag känner allihop men ingen av dom känner varandra,men i drömmen gjorde dom...hängde ni med? Jag hade på mig fruktansvärda kläder,visst,jag är inget modelejon men njaeeee.....jag gjorde mig inte rättvisa alls ,så det var tur det bara var en dröm.

Phuuu,vad varmt det är,solen har krupit in,likaså spindeln jag precis mötte på dataskärmen...han åkte ut lika snabbt som han kom in kan jag säga ;-)

Lönedag idag och det mesta åker in på semesterkontot så att jag och barnen kan ha en mysig sommar,det lär väl räcka en vecka så ekonomisk som jag är.....not!!

Anyway så ska jag in och pussa på sonen som sover som en annan tonåring och sen ska vi göra oss klara och åka till Pappa.

Ha en fin dag i solen!

Kram

Kommentarer:

1 Smsa Låna:

skriven

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

Kommentera här: