8

Vill ta...

...hela världen i famnen,så bra mår jag =)

Kommentarer:

1 Niles:

skriven

Awesome blogg! Ville bara stanna förbi och önska dig en awesome dag! Hoppas att du vill stanna förbi hos mig någon gång! Have an awesome day!!!

2 Malin Fröderberg:

skriven

Ser härligt ut, var är detta någonstans? :)

3 Anna:

skriven

Undrar varför ;-)

4 Lotta:

skriven

Hej Malin,det är i Ljunghusen som ligger i Höllviken =)



Jadu Anna...undrar varför =)

5 Niles:

skriven

Sv: Åh vad snäll du är :) Ändrade precis designen för att jag ville att den skulle se lite mer "proffsig" ut... fick kommentaren av en kompis "men den e ju gammelrosa och du e kille" - jag svarade såklart "men jag är ju färgblind, hur skulle jag veta? - Haha, kan bli fel ibland... Hoppas att din dag varit bra :)

6 karina:

skriven

Hej!



Du undrade över ngt resesälskap...hade inget vsrken upp eller ner...träffsde däremot ngn uppe i storfors



kram

7 Lotta:

skriven

Ja jag hade väl för mig,du skulle möta någon =)

8 Bara jag:

skriven

Waaaawieeeeee vicken sommar pingla :)

Kommentera här: