0

Idag är det en sådan dag

Att allt egentligen gått väldigt fel,men ändå kan det inte rubba mitt extremt goda humör....

Jag saknar Liam väldigt mycket och bara längtar efter att få träffa honom igen,han har ju varit hos Magnus sen i Måndags och ikväll tänkte jag sno med mig honom hem och hoppas att han vill följa med =)

Måste till apoteket och handla tråkiga med nödvändiga för att inte tala om dyra saker idag...aldrig blir man väl så ruinerad för så lite produkter som hos just Apoteket...men vad gör det om 100 år?

Älskade dottern har det bra i Turkiet och visst är hon också saknad men jag vet att hon har det underbart och att hon kan ta väl hand om sig själv.....min lilla skrutta som har blivit så stor <3

Nu ska jag fortsätta jobba och dricka kaffe och se om det kommit något trevligt sms =)

Pussar & Kramar i massor.

Lotta

Kommentera här: