1

Hemma!

Ja då är vi hemma igen efter en klunga härliga dagar i Borås...vi kom upp Måndag eftermiddag och vi började inne på Gekås i Ullared...alla Panikångestmänniskors värsta mardröm,men för mig är det hög grad av Kognitivt beteende terapi att ge mig i kast med sådana saker.....det gick sådär,Liam fick handlat det han ville ha och jag plockade åt mig lite småsaker på vägen till kassorna...men det gick över förväntan,men fy vad mycket folk där var =(

Väl uppe i Borås så blev vi varmt välkomnade av familjen Hanson och sen följde flera dagar av bara underbart sällskap,god mat,fika,film,Marstrand,vin,drinkar,picnick,kvällsdopp,shopping,blev bjudna på lunch och så spelade vi spel....dagarna bara försvann och vi stannade en dag extra och åkte inte förrän Fredag förmiddag och då hade jag pratat med en bekant som hade både lust och plats att ta emot gäster,så vi blev där tills idag på eftermiddag,så där blev sol,bad,minigolf och grillning och vi hade det superbra.

Det känns inte alls som om vi varit iväg i nästan en vecka men visst är det gott att vara hemma och nu så laddar vi om för Sussie & Barnen och förhoppningsvis Tosselilla om vädret vill oss väl =)

Orkar inte skriva mer utförligt utan jag lägger in bilder från Borås och Marstrand så får ni själva se!

Kram på er och grattis till Kati som fyller år idag....Varma gratulationer till dig!

 Äntligen framme =)
 God mat serverades varje kväll =)
 Liam & Kati på väg till Marstrand.
 Liam,jag & Jonas på lilla färjan över.
 Carlbergs fästning med guidad tur,väldigt spännande =)
 Joråsaatteh =)
 Vackert men blåsigt på toppen =)
 My kind of view.
 Skål min vän med picknick i det gröna =)
 Mer Marstrand =)
 Dags för sightseeing i Borås centrum
 Jonas =)
 Kvällsdopp =)
 Medan andra njöt av sol,öl och chips ;-)
 Shoppat på Ellos =)
 Puss & Kram och tack för allt!

Kommentarer:

1 e-k:

skriven

härlig semester

Kommentera här: