2

I mitt lilla kök =)

Godmorgon!
Ledig dag och vem vaknar 6.30 utan att kunna somna om......jo,undertecknad =)
Kunde inte somna om så jag beslöt mig för att gå upp och göra mitt kaffe och titta på gamla avsnitt av "Nanny" som alltid får mig att garva högt.

Eftersom jag jobbade kväll igår så har Liam sovit hos Pappa inatt men jag får tillbaka min guldklimp efter skolan igen =)

Jag var bjuden på vuxenmingel ikväll då kära Linda har tagit lärarexamen men eftersom jag har Liam så blev det Magnus som får gå och representera oss,han ska till en kompis först och snäll som jag är och eftersom han alltid ställer upp för mig så hämtar och lämnar jag honom i kväll och i morgon ska vi köra Nikki till Kastrup eftersom hon åker till sin syster i London och då ska jag köra och ha Magnus som vägvisare.....det kan behövas,med tanke på allt oflyt jag har på sistone så hade vi säkert hamnat någon helt annanstans....där det inte finns några flygplan ;-)

Jag glömde skriva vidare så nu är det eftermiddag och jag har hunnit med att fika med Anna R och sen hämtat en väska till Nikki,lämnat den,varit på Willys och Apoteket där jag träffade min lilla Cina och sen hämtade jag Liam och nu är vi hemma,jag dricker kaffe och han tittar på TV,en helt vanlig eftermiddag hos oss =)

Tog ett foto på en del av köket som jag lägger in här och sen så lägger jag ut efter hand som jag blir färdig =)


Ha en trevlig Fredag mina vänner och Kram <3

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hej!



Trevlig frdag och helg du också. Vad roligt med bild från ditt hem... jättefint.



Kram!Kati

2 Lotta:

skriven

Tack Kati,fler bilder finns nu att se =)

Kommentera här: