0

Söndagmorgon!

Godmorgon alla fina läsare!

Hade en jättemysig Lördag med start efter jobbet, jobbet är ju alltid mysigt,men jag var väldigt trött efter att ha varit vaken sen 03.30 och när jag kom hem så slängde jag mig i bingen en timme och sen gjorde jag iordning lite för min fina vän Cina skulle komma vid 16.00

Vilket hon också gjorde med en fin blomma och vin =)
Vi tog en promenad upp till Hemmakväll där vi hyrde filmen "I rymden finns inga känslor" och den var väl sådär...blev lite besviken på filmen som alla höjt till skyarna,men när man jobbar med det jag gör så blir man mer kritisk och jag såg inte mycket likheter.

Vi lagade middag,kyckling i lergryta,ris och sås,sallad och kokta morötter till det och sen tog vi kaffe och semla efteråt och var väldigt mätta och belåtna när vi sa Hejdå framåt kvällen...Cina blev min allra första vän när jag flyttade till Skåne 1988 och vi har varit fina vänner ända sen dess.

Jag tittade på film och tog lite vin efter hon hade gått och slocknade i soffan strax före midnatt,gick och la mig och sov gott till för en stund sen.
Kaffet är i systemet nu och jag ska börja jobba klockan 14 och fram till dess ska jag ta det lugnt,se tv,lyssna på musik,tvätta och städa lite,för i morgon är det min vecka med barnen <3<3

Ha en fin dag!

Lotta

Kommentera här: