3

Sportlov!

Godmorgon!
Vi inledde sportlovsveckan med en heldag med våra vänner Annapanna och Ludde & Amanda.
Matsäck blev packad och turen gick till Albäcksskogen i Trelleborg,där vi släppte lös djuren...dvs grabbarna ;-)
Det var tyvärr väldigt kallt så det blev till att röra på sig hela tiden annars frös man ordentligt.

Vi fikade och gick sen vidare och jag fotade lite....vi fortsatte dagen hemma hos Anderssons där vi lagade gemensam middag,killarna var ute och lekte en stund och jag och Amanda dansade och pysslade.

Anna som är en fantastisk kock lagade fläskfilé med potatisgratäng eller pommes om man önskade, goda såser och en sallad....jag vräkte i mig maten som det kvinnliga väsen jag är och det var hutlöst gott =)

Far i huset intog soffan och vi röjde undan i köket innan vi körde en Buzzturnering med ungarna...jag vann =)

Magnus kom och hämtade oss efter 20 snåret och körde hem oss och då passade vi på att byta tillbaka bilarna också,det blev ju ingen Smålandstripp då kräksjukan härjade hos Sussie....jag hade druckit vin så att köra var inte aktuellt för min del såklart och Magnus är ju väldigt snäll och så fick han passa på att träffa Liam en stund också.

Lägger in lite bilder för er som inte sett dom på Facebook...idag blir det en slöedag innan gymmet ikväll och i morgon ska jag börja min jobbevecka med fokus på det,då har jag haft 2,5 bonusdag med Liam....Nikki är ju bara hos Marcus så hennne ser man tyvärr inte röken av men ska eventellt bjuda henne på bio i veckan och på Lördag kommer Annicka och då blir det BUS och fina Lizette kommer också förbi...vi tre hade mycket kul på 90 talet.

Kram på er och ha en fin Tisdag <3

 Fika i skogen
 Liam & Ludde krossar is
 Annapanna & Amanda
 Jag & Amanda värmer varandra
 Hela gänget =)
 Kojbygge (vi passade på när Anna var och handlade)

Ha det gott

L

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Men hallå... var är snön?



Ha en trevlig tisdagskväll!



Kram!Kati

2 Lotta:

skriven

Snön är puts väck och får så gärna förbli =)

Kramkram !!

3 Annapanna:

skriven

Tack för en trevlig dag/kväll i mån super mysigt. Synd bara att snön kommit tillbaka i natt. Kram o ha den fin ons.

Kommentera här: