0

Morrn morrn!!

Godmorgon alla fina!
Ja, det blev en fin kväll igår trots lite manfall på folk......vi promenerade upp till Santa Lucia vid 18.30 tiden och beställde....grabbarna tog pizza såklart och jag och Nikki åt pasta....gott och mysigt att ha kvalitetstid med dom man älskar allra mest.

Vi tog kaffe och glass hemma sen och kollade lite tv sen bröt Nikki och Marcus upp och körde hem till Magnus...det hade blivit lite trångt för tre vuxna och ett barn att dela sovplatser,fast i och för sig så går allt med våld och vaselin...men de vill klart vara själva ;-)

MIn rygg är lite bättre idag och med tanke på att jag ska jobba ett långt pass så känns det bra att det är lite bättre,kunde ta mig ur sängen utan skottkärra idag i alla fall så det är ett framsteg,man får vara glad för det lilla sa kärringen och satte sig på en apelsinkärna ;-)

Nej,nu ska vi strax köra till skolan...ha en finfin dag mina vänner =)

Kram <3<3

Kommentera här: