2

Flodhäst på kryckor!

Jag är något smidigare idag....inte en gasell,mer en flodhäst på kryckor men jag kan åtminstone ta mig fram utan att varje steg spränger.
Har däremot sovit väldigt gott i natt,trotsade både,Tv och datorn runt 22 och gick och la mig i stället och jag minns inte ens att jag la rövva i sovläge så jag somnade nog innan huvudet landade på kudden.....=)

Vaknade 6.30 när klockan ringde och kände mig pigg och utvilad ,glömde för en sekund att jag har en öm rygg och sträckte på mig............skulle inte gjort det...istället för en grymtning av njutning blev det ett frustande av smärta.

Nåja,anyway nog om ryggen,det ger väl med sig så småningom....nu sitter jag med ett tänt ljus bredvid mig,dricker te och har ätit en macka med skinka på och som vanligt i allt jag gör så blir det klumpigt och fel...skinkan gled sakta från mackan och rätt ner i muggen.....jag glodde bara trött och orkade inte ens bli förvånad,min motorik är verkligen inte vad den har varit,jag snubblar och tappar saker dagligen och kan inte annat än att skratta åt eländet...jag får väl inbilla mig att det är en del av min charm......eller inte,mindre kvinnligt kanske med någon som svinar och grisar,snubblar och trillar...men sådan är jag och det är bara att inse =)

I kväll ska jag ut och äta med barnen,Marcus och Anna,Uffe med barn och det blir till att köra direkt från jobbet och göra mig lite fin och invänta det övriga gänget. Önskar jag hade haft råd att bjuda alla på en femstjärnig restaurang men kanske blir det min tur att vinna pengar snart och då lovar jag att ta igen det......(håller fingrarna i kors bakom ryggen).

Jag säger det ofta,att jag har fina vänner och jag menar det verkligen och Annapanna är en av dom....tack för allt du har hjälpt mig med. <3<3

Nu ska jag lägga in tvätt och dammsuga lite,svärsonen(min prins) och Uffe har ju inte sett lyan innan så jag får väl göra mig till lite =)

Kramar i massor från flodhästen på kryckor ;-)

Kommentarer:

1 Lixy:

skriven

Bra blogg:)

2 Lotta:

skriven

Tackar =)

Kommentera här: