3

A smile is the prettiest thing you can wear =)

Har vilat hela förmiddagen,bara lufsat i stilla mak och gjort allt i min egen takt...precis innan jag skulle hämta Liam på skolan så mötte jag upp Annapanna i butiken ZillaF&Design ,Cilla som ägen butiken är en gammal kollega till mig och har nu hamnat alldeles rätt med sin blick för pyssel och design....hon hade en jättefin skylt som jag fastnade för och den köpte Annapanna till mig i födelsedagspresent och jag blev jätteglad,nu hänger den i köket  och pryder sin plats  Fin va???

Den står lite grann för hur jag är tror och hoppas jag =),ett leende kostar inget och smittar faktiskt av sig!

Tack Annapanna för den fina skylten <3<3

Ok en bild tagen igår för att visa hur jag ser ut nu för tiden kan jag väl också bjuda på då...


Om ett par timmar ska jag och Liam upp till Biohuset och se premiären av Gullivers resor....det ska bli himlans trevligt,sen blir det väl Let's Dance och godis när vi kommer hem =)

I morgon kör vi eventuellt till Småland,det har blivit lite ändrade planer vad Sussie anbelangar och eftersom vi skulle sova över hos henne och ändå passa på att träffa vänner så falerar det lite grann och att ligga och köra upp över dagen stör inte mig lika mycket som Liam,han är inte den tålmodigaste av barn precis....undrar vem han fått det efter????????? ;-)

Nåja,den som lever får väl se helt enkelt vad morgondagen har att erbjuda och nu önskar jag er alla en trevlig och fin helg vad ni än ska göra och var ni än befinner er =)

Kram <3<3

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Det var en fin present, och framför allt stämmer det väldans bra!

Ha det så bra och kör försiktigt FinaLotta!

2 Anonym:

skriven

Ha det underbart i helgen... tavlan är finfin...texten kalas.



Hoppas du är bättre i ryggen.



Kram!Kati

3 Lotta:

skriven

Tack tjejer =)

Njaeee..ryggen är sisådär bra,men det går på rätt håll...Kram =)

Kommentera här: