2

Visst fixar jag detta................också!

Har jobbat alldeles för mycket den här helgen,det har resulterat i en magisk trötthet och nästan en likgiltighet om världen runt omkring mig....men likt förbenat lyckas lite tvivel och oro mata sig in,så uppenbarligen var jag inte så trött ändå.

Fyra arbetsdagar kvar innan 5 dagars ledighet och det är välbehövligt,jag känner mig trött,ofokuserad och allmänt bara "slut" det händer så mycket omkring mig hela tiden och jag hinner knappt dra efter andan mellan gångerna...tur jag har fina vänner och stöttande jobbarkompisar som lite då och då peppar mig...för visst fixar jag detta....oxå =)

Lotta-din vän på webben!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Önskar dig kraft för dagen.... adventskramar från Borås!



Kati

2 Lotta:

skriven

Tack söta Kati och kramar i massor tillbaka =)

Kommentera här: